Friday, June 1, 2007

PERSONLIGHET

PERSONLIGHET
är du blyg? nech :)
är du smart? kanske ^^
är du långsam? nerå
är du stressad? nej , jag softar ;)
är du tålmodig? sådär
är du djup? huh , kanske det ^^
är du öppen? jaa..
är du ärlig? inte för ärlig
är du positiv? oftast
är du rolig?rätt så . skrattar i allafall åt mina egna skämt
är du ansvarsfull? sisådär

VÄNSKAP
har du svikit en kompis? ja .
har du förlorat en bästa vän? nej
har du sagt att du älskar en kompis? jaa !
har du sovit med en killkompis? japp
har du sovit med en tjejkompis? japp
har du pussat en av samma kön? japp . ( puss på kompisarna )
har du slagit en kompis? på skoj , ja . på allvar , nej
har du en kompis som vet allt? jag vet inte riktigt


KÄRLEK
har du blivit sårad? ja
har du haft stadigt förhållande? ja
har du krossat någons hjärta? jag vet inte ^^
har du gett någon ditt hjärta? ja
har du "playat"? nej
har du sagt att jag älskar någon och menat det? ja
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? nej
har du varit otrogen? nej

FAVORITER
favorit låt just nu: Hinder - Better than Me
favorit pryl: lätt mobilen eller min småkompis <3
favorit film: Pirates of the Caribbean filmerna , Dukes of Hazzard kanske ... nja , I hennes skor !!
favorit bok: Linas kvällsbok , Emanuel , Systrar i Jeans
favorit lärare i skolan: Sofia
favorit plats: Hemma hos min moster , eller hemma hos polarna kanske ? Min fasters sommarstuga som ligger vi stranden <3
favorit frukt: jag gillar frukt :) <3 alla frukter , lätt

ÖVRIGT
har du sytt? japp , i tån , huvudet , fingret , handen har läkaren sytt i mig :)
har du opererat dig?. japp
har du cyklat omkull? . japp
har du sjungit i duschen? Det klart !
har du hoppat bungyjump? Nej , men vill
har du fobi för något? njaa ..
har du sett någon dö? nej
har du varit på begravning? ja ...
har du sagt att du hatar någon? nej

LIVET
svart eller vitt: båda
rött eller blått: båda
skriva eller tala: tala
vatten eller cola: beror på :)
mobil eller mp3: mp3 i mobilen
snygg eller charmig: charmig
lösgodis eller choklad: lösgodis
frukt eller grönsak: frukt
film eller serie: beror på , hm , spelar ingen roll
festa eller softa: det lutar åt softa ,
sommar eller vinter: båda <3
fredag eller lördag: hei gei , båda igen <3
ljus eller lampa: lampa
övervikt eller undernärd: inget
kärlek eller vänskap: båda lika mkt <3
bio eller hemmakväll: hei på dei , båda två :)

No comments: