Wednesday, June 20, 2007

Godagens din lilla filur , idag är det fint väder <3 :)

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? Njet
2. Skulle du vilja väga mer? Icke sa nicke x)
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? lessen antagligen men ?!
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? höhöh , who knows ?
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? njaa . inte

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen? hihih . jag venne .
2. Kan du slicka dig på näsan? om jag ansträger mig , * slick *
3. Kan du kolla i kors med ögonen? aaow :)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? jepski
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? noin , inte , njet , naj , never , inte !
6. Kan du va på en fest utan att dricka? arå
7. Kan dina vänner lita på dig? O F C O U R S E !
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln ? ja !
9. Kan du suga? - öh ? vadå ? x)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar ? jepski

Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? jaa
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jaow
3. Har du syskon? yesbox
4. Har du någonsin haft sex med någon? njet
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? antagligen
6. Har du varit full den här månaden? njet
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? njaa
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? naj
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? mjaa...
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? naj
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? njeaajneeeejaa ...
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? nix
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nope
14. Har du haft sex med mer än tre personer? näjj
15. Har du ljugit på någon fråga än då? nää x')

Tjugo VEM
1. Vem är din bäste vän? Finns flera :) <3
2. Vem älskar du? Vänner , familj , mitt lag and so on
5. Vem är den bästa artisten? Ian wathkins !
6. Vem pratade du senast i telefon med? johanna :)
7. Vem har du en liten crush i? höhöhöh , vi kör en kändis . O R L A N D O B L O O M <3
8. Vem är snyggast i hela världen? Orlando bloom eller Ian wathkins eller Jared Leto <3
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Skulle nog ge bort det mesta till alina , sen skulle jag ge till alla små söta barn i Afrikas land och resa tewp till nått härligt ställe och spara resten om det blev nått kvar ^^ <3
10. Vem är snällast i världen? Platsen går till , Ellen just för tillfället men massa andra ä snällast också, alla är snällast <3
11. Vem är din bästa kompis? -
12. Vem vill du prata med? Mostern min faktiskt <3
13. Vem sov du senast med ? Gustaf , Rasmus , Johanna och Billy
14. Vem såg du senast full? Hm , jag venne
16. Vem vet allt om dig? ja , jag vet inte Malene kanske ?
17. Vem kysste du senast?
18. Vem kramade du senast? öum . pappa , när han skulle till Irland
19. Vem kan berätta allt för dig? Vem som helst den som vill :)
20. Vem kan du berätta allt för ? Hm . jag tror att jag kan berätta allt för flera stycken men den jag LITAR mest på , eller nej så kan jag itne säga , jag vet inte , NO ANSWER !


SMINK ? [x] använder mascara [ ] använder kajal [x] använder brunkräm [x] använder foundation [ ] använder läppstift [x] använder läppglans. [ ] använder dipliner. [x] plattar håret varje dag. - ibland så - [x] använder parfym. HUMÖR ? [ ] blir sur för ingenting. [ ] har starka känslor. - öh , what ? - [ ] skär dig. [x] skrattar åt ingenting. [ ] brukar gråta minst en gång i veckan. SKOLAN ? [x] är nöjd med din nuvarande klass, [ ] har blivit mobbad? [x] brukar för det mesta ha kul i klassrummet. [x] sudd krig på lektionerna, [x] har läraren börjat gråta någongång pågrund av stökighet i klassrummet ? KOMPISAR ? [x] har kompisar som betyder mer än livet. [ ] har kompisar som sviker. - dom är ju inte kompisar ? - [x] har kompisar som är lika i sättet som du själv. [x] har killkompisar. [x] har tjejkompisar. SKADOR? [ ]Har brutit ett ben [x] har brutit ett arm [ ] har brutit nacken [x] har brutit lilltån [ ] har blivit nerslagen. INTERNET ? [x] har msn. [ ] har lunarstorm. [ ] har bilddaboken. [ ] har kamrat. [x] är medlem på hemsidor man har glömt bort.

No comments: