Thursday, June 21, 2007

Cykel ??!?!??!?!?! :D <3<3

Fatta ! jag är tewp G L A D ! :D <3 Jag ska kanske köpa billys cykel * hoppar av glädje * asså , snälla söta rara , JAG VILL ! :D








VÄLJ MELLAN

katt eller hund; hund
kaffe eller te; te
chips eller nötter; chips
skinka eller korv; skinka
rött eller grönt; grönt
mobil eller mp3; iiiih , mobil med mp3 ;)
berg&dalbanan eller frittfall; berg&dalbanan
äpple eller plommon; plommon
hårspray eller hårgele; hårspray
hallon eller jordgubbar; jordgubbar
höst eller vinter; vinter
dvd eller vhs; dvd
sjö eller hav; hav
ica eller konsum; ica
ödla eller orm; inget ?!! * blää *
sol eller måne; sol
skateboard eller inlines; inlines
snowboard eller skidor; snowboard

HAR DU NÅGONGÅNG

cyklat utan händer; jaa
gråtit en hel natt; nix
druckit så att du spytt; njet
åkt vattenskidor; aow
åkt rullstol; nää
gjort en bakåtkullerbytta; japp :)
köpt godis för över 50 kronor; yEy (a)
haft träningsvärk; JA !
önskat att du var det andra könet; hm ... nä
velat vara ett djur; njet
tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt; nej ? x''D haha , det påminner mig om Amped 3
tyckt harry potter vart bra; japp
hatat choklad; NEJ !

HUR

svarar du i telefon; Olika , :D
sätter du på dig strumpan; Vänder på den så att det är åt rätt håll och sen drar jag på mig den
tycker du om "gulbil leken"; Japp x''''D jag brukar köra den med min paps . till slut slår vi så hårt att vi får blåmärken x'] <3
mycket pengar har du i plånboken nu; 16 kr :P
mycket är klockan när du svarar på detta; 19,25
många kontakter har du på msn; 82
fick du detta test; njet
spenderar du en regnig dag bäst; vara med vännerna å kolla på film eller hoppa studsmatta <3

VAD

tänker du på just nu; cykel (a)
tycker du om sushi; JA ! <3<3
älskar du just nu; Musik
åt du sist; macka
drack du sist; mjölk
gjorde du för 5 ½ timme sen; var hemma hos johanna
har du för färg på dina underbyxor just nu; skrik och ljus rosa :P
din orginalfärg på håret: blondiiin
behöver du just nu; någon att skratta med


VARFÖR

heter du det du heter? mamma å pappa tyckte väl att det var fint
valde du dom kläderna du har på dig just nu? tkte att dom var fina ;) :*
sitter du vid datorn just nu? jag har lust :}
svarar du på detta test? tkr att det är skrattretande
är en apelsin orange? för att den ville vara det ;)

No comments: