Thursday, June 21, 2007

Fått damp på frågor <3 Jag är tokiig :)

Namn: Anne
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Njet , vill inte ha heller
Längd: 178 cm
Skostorlek: 41-42
Hårfärg: Blont , brunt

Är du kär i någon: njet
Önskar du att du bodde någon annanstans: njaa . lite
Tänker du på självmord: Necch
Tycker andra att du är attraktiv: Venne :)
Dricker du: Njet
Använder du droger: Nix
Röker du: Nix
Vilket shampoo använder du: Loréal Elvital ( inte fructis x''] )
Vilken parfym använder du: Miss Varens
Vad är du rädd för: Att dö , Krig och att mitt knä och handled inte kommer bli bra :/
Gillar du att tvätta: Njet
Gillar du Berg-och-Dalbana: JAA ! :D <3>

SENASTE..
Film du hyrde: The Holiday
Film du köpte: Star Wars 3
Låten du lyssnade på: Hinder - Better than Me
Låten du hade på hjärnan: A gummybear x''D
Låten du laddade ner: hm..
Personen du ringde: Johanna panna :)
Tv program du tittade på: Vänner
Personen du tänkte på: Alina <3

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: venne :/
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Teenage smoking: ?
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

FAVORIT..
Mat: Sushi
Låt: Last Train Home
Sak att göra: Hoppas studsmatta , Spela BASKET !! <3<3
Sport: Basket ;)
Dryck: Coca cola eller Latte ;)
Kläder: Blandat :)
Film: Pirates filmerna och Spiderman 1
Bil: inte bil fantast , men en liten söt illgrön bubbla ?

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: aow
Gråtit över en flicka:asså som polare , ja
Ljugit för någon: japp
Varit i slagsmål: njet
Blivit arresterad:njet

ANTAL..
Gånger du varit kär: räknar inte
Gånger ditt hjärta brustit: räknar inte
Hjärtan brustit på grund av dej:venne
Tjejer du kysst: none ?
Personer från grundskolan du har bra kontakt med: många :') <3
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ett par eler tre gånger ;)
Ärr du har på kroppen: palla ränka xD

Ska bli skoj:Att fira midsommar imorrn :) och att kanske få ny cykel iiiiih :D (a) <3
Ska inte bli skoj: att börja skolan igen
Sparar till: DreamHack <3<3<3<3<3
Väntar på: att mitt ben och min handled ska bli bra
Pålägg som gäller: smöör å skinka
Dagens dryck: mjölk ,

SENASTE..
Bok du läste: Räcker det om jag älskar dig ?
Personen du fick mail av: Carolina <3
Personen du fick brev av: SBBK
Personen du fick sms av: Billy
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I lördags
Saken du köpte sist: hm , solpuder från MakeUpStore :)

Vad har du gjort idag: vart med johanna :*
Var det kul: aaaow , massa :* <3
Hur tidigt stiger du up: när jag vaknar
Gillar du att slåss: njet
Vad ska du göra ikväll: vara hemma och chilla
Är du seriös: ja , när jag ska vara seriös :P
Vad är du allergisk mot: innget :*
Var har du ont: handleden ( snowboard skada ) och knät ( basket skada )
Använder du hårspray: JA ! :D
Kan du stå på händer: njaa
Favorit serie: Greys Anatomy

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: inget
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: ja ! <3
Är du glad nu: ja ! :D :D :D :D
Var du glad igår: yEy
Känner du nån som jobbar på sjukhus: jappski
Vad dansar du till: allt xD
Stockholm är: underbart <3
Fjstn är: ? ööh
Kan du sjunga: nja..
Mer värt än guld: V Ä N N E R :* :*
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: grekland , USA , Brasilien , Italien, IRLAND ! <3
Längtar du till: Jingii jamboree





jag är
[x] flicka
[ ] pojke
[ ] homo
[x] hetero
[ ] bi
[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[x] kusin
[x] småkusin
[x] lycklig
[ ] ledsen

jag äter
[x] kött
[x] fågel
[x] fisk
[x] grönsaker
[x] frukter
[x] ost
[x] yoghurt
[x] andra mjölkprodukter

jag dricker
[x] kaffe
[x] te
[x] kakao
[x] mjölk
[x] saft
[x] kranvatten
[ ] limsa
[x] vatten i flaska
[ ] alkohol

jag vill ha
[x] pengar
[x] godis
[ ] choklad (är inte det godis?)
[x] jobb

jag har
[x] släktingar
[x] bröder
[ ] syster
[x] mamma
[x] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom
[x] fobier
[ ] inget
[x] allt
[x] kort hår
[ ] långt hår
[x] brunt hår
[x] blont hår
[ ] rött hår
[x] nåt annat
[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[ ] en vän
[x] flera vänner

No comments: